Previous Next

Θεατρική παράσταση “ΒΟΤΚΑ ΜΟΛΟΤΩΦ”

Θεατρική παράσταση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 10 Μαρτίου 2012 απο το 1ο ΕΠΑΛ Δάφνης στο αμφιθέατρο του σχολείου

[word https://www.egdy.gr/site/wp-content/uploads/2012/03/Prosklisi-1.doc]

Permanent link to this article: https://www.egdy.gr/site/%ce%b8%ce%b5%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%ac%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%b7-%ce%b2%ce%bf%cf%84%ce%ba%ce%b1-%ce%bc%ce%bf%ce%bb%ce%bf%cf%84%cf%89%cf%86/

Έκθεση ζωγραφικής του 5ου Δημοτικού Σχολείου Δάφνης “Με αφορμή το Γιώργο Μπουζιάνη”

Θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια της έκθεσης ζωγραφικής του 5ου Δημοτικού Σχολείου Δάφνης “Με αφορμή το Γιώργο Μπουζιάνη”  στο Μουσείο Μπουζιάνη στις 7 Μαρτίου 2012 (ώρα 19:00). Θα παρουσιαστούν 43 έργα Ελλήνων ζωγράφων που τα έχουν δωρίσει για τη δημιουργία πινακοθήκης στο χώρο του σχολείου καθώς και μερικά έργα παιδιών σπουδή σε ακουαρέλες του Γιώργου Μπουζιάνη.

Θα εκτεθούν έργα των παρακάτω εικαστικών δημιουργών:

Bekker David, Αϊβάζογλου Αχιλλέας, Ανδρειάδου Τζούλια, Αντωνόπουλος Γιάννης, Αργυρακοπούλου Μαρία, Βακιρτζής Γιάννης, Βαρλάμος Γιώργος, Βασδέκη Εύα, Βρανά Γιούλη, Γεωργόπουλος Κων/νος, Γκερρέρο Τζούλια, Δαυλός Θεοδόσης, Καλογεροπούλου Σοφία, Καπνίση Σοφία, Κάππος Φραγκίσκος, Λάιος Αλέξανδρος, Λαός Σταύρος, Λιάπης Αλέξανδρος, Μαυρογιάννης Βασίλης, Μπελεγρή Χαρούλα, Μπενφοράδο Δαυίδ, Νικολακόπουλος Γιώργος, Νικολάου Ανδρέας, Ξένος Χάρης, Παπασπύρου Ντίνος, Πεταλίδου Μαργαρίτα, Πεταλίδου Χριστίνα, Πηλαδάκης Μανόλης, Πιπερόπουλος Γιώργος, Ράλλη Σωτηρία, Ρόρρης Γιώργος, Ρώτα Κατερίνα, Σταθόπουλος Γιώργος, Τέτσης Παναγιώτης, Τσακίρη Πόλυ, Τσαλίμη Ξανθίππη, Τσέλιος Χρήστος, Τσιμογιάννης Λευτέρης, Χρυσανθάκη Χαρά.

[pdf https://www.egdy.gr/site/wp-content/uploads/2012/03/πρόσκληση-5ο-Δημοτικό.pdf]

Permanent link to this article: https://www.egdy.gr/site/%ce%ad%ce%ba%ce%b8%ce%b5%cf%83%ce%b7-%ce%b6%cf%89%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%b9%ce%ba%ce%ae%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-5%ce%bf%cf%85-%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%bf%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%8d-%cf%83%cf%87/

1ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΗΜΕΡΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3 & 4 ΜΑΡΤΙΟΥ

 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΛΣΟΣ ” ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΙΝΤΗΣ”
«Μικρότερο κακό είναι η αγραμματοσύνη, παρά η κακή και χωρίς μέθοδο εκπαίδευση. Είναι βέβαιο πως ανάμεσα στους αγράμματους ευκολότερα βρίσκει κανείς άνθρωπο ενάρετο, παρά ανάμεσα σ’ εκείνους που εκπαιδεύτηκαν χωρίς σωστή μέθοδο.»
Αδαμάντιος Κοραής

Permanent link to this article: https://www.egdy.gr/site/1%ce%bf-%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf-%ce%b4%ce%b9%ce%b7%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%bf-%ce%b5%ce%ba%ce%b4%ce%b7%ce%bb%cf%89%cf%83%ce%b5%cf%89%ce%bd-3-4-%ce%bc%ce%b1%cf%81%cf%84%ce%b9/

6 Μαρτίου – Διαδικτυακή Συζήτηση για την Ενδοσχολική Βία

Διαδικτυακή συζήτηση με θέμα τα προβλήματα βίας που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στα σχολεία διοργανώνει το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων και η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς σε συνεργασία με το «Δίκτυο για τη Βία στο Σχολείο» την Τρίτη, 6 Μαρτίου 2012, «Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο».

Πρόκειται για την εκδήλωση «Ενδοσχολική βία- Συμβιώνοντας στο Σχολείο», που θα πραγματοποιηθεί live- streaming (11:00 -13:00 π.μ) στην αίθουσα «Γαλάτεια Σαράντη» του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων, (οδός Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι).

Παρόντες στην εκδήλωση θα είναι ο Ειδικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, κ. Μιχάλης Κοντογιάννης, ο Γενικός Γραμματέας Νέας Γενιάς, κ. Γιάννος Λιβανός, ο Πρόεδρος του «Δικτύου κατά της Βίας στο Σχολείο», Καθηγητής Παιδοψυχιατρικής, κ. Ιωάννης Τσιάντης, ο κ. Γεώργιος Μόσχος, Βοηθός Συνήγορος του Πολίτη στον Κύκλο Δικαιωμάτων του Παιδιού, καθώς και  ειδικοί επιστήμονες – μέλη του «Δικτύου κατά της Βίας στο Σχολείο».

 Κεντρικός στόχος της εκδήλωσης είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση μαθητών, εκπαιδευτικών και γονιών στα θέματα πρόληψης και αντιμετώπισης των  φαινομένων ενδοσχολικής βίας, που συνιστούν προτεραιότητα των δράσεων του «Δικτύου κατά της Βίας στο Σχολείο», στο οποίο είναι ενεργό μέλος η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς.

Για το λόγο αυτό, καλούνται οι μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς:

α) να παραστούν στη διαδικτυακή εκδήλωση και να υποβάλλουν ερωτήματα, αφού δηλώσουν εγκαίρως σχετική συμμετοχή στο e-mail: i.gaitanarou@neagenia.gr.
β) να παρακολουθήσουν τη διαδικτυακή εκδήλωση, επισκεπτόμενοι την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς (www.neagenia.gr) και
γ) να υποβάλλουν ερωτήματα στο e-mail: i.gaitanarou@neagenia.gr, τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια της Διαδικτυακής εκδήλωσης.

Permanent link to this article: https://www.egdy.gr/site/6-%ce%bc%ce%b1%cf%81%cf%84%ce%af%ce%bf%cf%85-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b4%ce%b9%ce%ba%cf%84%cf%85%ce%b1%ce%ba%ce%ae-%cf%83%cf%85%ce%b6%ce%ae%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd/

Γονείς: Πώς να μιλήσουμε στο παιδί μας για την κρίση;

Η ξαφνική απώλεια της δουλειάς του ενός εκ των δύο γονέων ή η μείωση των εσόδων, εκ των πραγμάτων γεννά αλλαγές στην καθημερινότητα μιας οικογένειας και κατ’ επέκτασιν των παιδιών.

Στην πράξη αυτό μεταφράζεται σε αδυναμία του γονέα να προσφέρει τον ίδιο όγκο υλικών αγαθών στο παιδί του, σε αύξηση των «όχι» στις διαρκείς απαιτήσεις του, σε μείωση ή ακόμα και διακοπή συνηθειών που είχαν γίνει μέρος της ζωής του παιδιού, όπως ο κινηματογράφος, το λούνα παρκ και τα πολλά παιχνίδια.

Μία ακόμα όμως δυσάρεστη πραγματικότητα, με την οποία θα πρέπει να έρθει αντιμέτωπο το παιδί, είναι και η αλλαγή στην συμπεριφορά του γονιού, ο οποίος ξαφνικά έμεινε χωρίς δουλειά και η ψυχολογία του πέφτει στο ναδίρ. Η αλλαγή αυτή στη συμπεριφορά του γονέα μπορεί να μεταφράζεται σε πολλά νεύρα, τάσης απομόνωσης, ψυχρότητα ή στο χειρότερο σενάριο βίαιη συμπεριφορά.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το παιδί να υφίσταται ένα σοκ. Να μην αναγνωρίζει τον γονέα του, να νιώθει ξένο και ως μέρος του προβλήματος.

Ο συνδετικός κρίκος γονείς-δάσκαλοι-φίλοι είναι αυτός που με το σωστό χειρισμό συνθέτει το πέπλο προστασίας για το παιδί, ώστε να βιώσει με τον λιγότερο δυνατό ανώδυνο τρόπο αυτή τη δύσκολη κατάσταση, στην οποία έχουν περιπέσει οι περισσότερες οικογένειες στη χώρα μας.

Σύμφωνα με τους ψυχολόγους τα κυριότερα ερωτήματα που θέτουν οι γονείς όταν τους επισκέπτονται είναι: «Πώς πρέπει να προσεγγίσω το παιδί μου, ώστε να το κάνω να αποδεχτεί τα νέα δεδομένα και αν είναι καλύτερο να μην του πω ακριβώς ποιο είναι το πρόβλημα γιατί ούτως ή άλλως δεν θα το καταλάβει».

Ο ψυχίατρος Γιάννης Κούρος, ιδρυτικό μέλος και πρόεδρος της Εταιρεία Ψυχολογίας Ψυχιατρικής Ενηλίκων και Παιδιών (ΕΨΨΕΠ), ειδικευμένος στην Παιδοψυχολογία και στα Παιδαγωγικά, τονίζει ότι «τα παιδιά αρχίζουν να καταλαβαίνουν πράγματα ήδη από 3 ετών. Είναι δεδομένο ότι ένα παιδί δεν μπορείς να το έχεις κλεισμένο σε μία γυάλα και να του αποκρύπτεις την πραγματικότητα. Ειδικότερα σήμερα που με την τηλεόραση έχουν τόσες πολλές παραστάσεις και ένα βομβαρδισμό πληροφοριών και να θέλει κάποιος να το πράξει είναι σχεδόν αδύνατο».

Επισημαίνει ακόμη πως τα παιδιά αντιλαμβάνονται διαφορετικά τα πράγματα και τις εικόνες από έναν μεγάλο, αλλά δεν ζουν σε μία ουτοπία. «Έτσι κι αλλιώς ως μέλος συμμετέχει στη ζωή της οικογένειας, οπότε βιώνει τα πάντα με άμεσο τρόπο», λέει.

Και προσθέτει: «Επομένως λέμε αναμφίβολα ναι στην γνωστοποίηση του προβλήματος, σχετικά με τα νέα οικονομικά ισχύοντα της οικογένειας, λέμε όμως όχι στην τραγικοποίηση της κατάστασης. Πρέπει να καλλιεργείται από τους γονείς η ελπίδα και να τονίζεται ότι θα ξαναφτιάξουν τα πράγματα. Δεν πρέπει να μπαίνουν στο μυαλό του παιδιού αρνητικές σκέψεις γιατί τότε αυτό δημιουργεί ένα ντόμινο κακών συμπεριφορών και ψυχολογικών προβλημάτων».

Σύμφωνα με τον ίδιο, είναι προφανές ότι καθοριστικό ρόλο έχει πρωτίστως η προσαρμογή του γονέα στα νέα δεδομένα για να μην μεταβιβάζει την αρνητική ενέργεια στο παιδί του, αλλά και για να αποτελεί ένα καλό παράδειγμα. Στην όλη προσπάθεια προσαρμογής των παιδιών, σημαντικός είναι και ο ρόλος των δασκάλων που έρχονται σε καθημερινή επαφή με τους μαθητές τους.

«Πίσω από τις πολλές δυσκολίες που επιφέρει η οικονομική κρίση υπάρχει και μία θετική πλευρά που πρέπει να της δοθεί σημασία. Είναι μία καλή ευκαιρία για όποιον έρχεται σε επαφή με παιδιά να τους μεταδώσει αξίες και αρχές, όπως η ολιγάρκεια, η μη σπατάλη, η υποτίμηση της σπουδαιότητας των υλικών αναγκών, η αποταμίευση που είχαμε ξεχάσει τι είναι, αλλά και της αλληλοβοήθειας», τονίζει ο ψυχολόγος και προσθέτει: «Εδώ υπεισέρχεται και ο ρόλος του δασκάλου, όταν βλέπει στο σχολείο φαινόμενα απομονωτισμού των παιδιών που ξαφνικά δεν μπορούν να αγοράσουν ούτε ένα κουλούρι από το κυλικείο».

Στα μεγαλύτερα παιδιά του γυμνασίου και του λυκείου τα πράγματα είναι φαινομενικά πιο εύκολα γιατί πρόκειται για μεγάλους ανθρώπους. Ωστόσο επειδή σε αυτήν την περίπτωση ενυπάρχει η εφηβεία επιβάλλεται μία τακτική συζήτηση μαζί τους γιατί σε αυτήν την ηλικία υφίσταται η τάση μεγαλοποίησης των προβλημάτων.

«Ένας έφηβος εάν βρίσκεται σε μία παρέα και ξαφνικά είναι ο πιο αδύναμος κρίκος στα οικονομικά σε σχέση με τα αλλά παιδιά αποκτά συμπλέγματα και τάσεις μελαγχολίας. Η επικοινωνία και η υπερτόνιση της προσωρινότητας του προβλήματος είναι και σε αυτή την περίπτωση η σωστότερη αντιμετώπιση», συστήνει ο κ. Κούρος.

Η Μάρα Ανθοπούλου, δασκάλα σε δημοτικό σχολείο της Αθήνας, με πολυετή παρουσία στην εκπαίδευση μεταφέροντας την εμπειρία της.

«Είναι γεγονός ότι η συμπεριφορά των παιδιών το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει αλλάξει προς το δυσμενέστερο. Δηλαδή έχουν γίνει πολύ πιο επιθετικά, πιο απείθαρχα, πιο ευερέθιστα και ως άμεση προέκταση πιο βίαια. Αναφέρομαι σε βία όχι σωματική, αλλά κυρίως λεκτική και κατά βάση στις μεταξύ τους σχέσεις», τονίζει και προσθέτει πως «είναι βέβαιο ότι αυτή η συμπεριφορά εκπορεύεται από τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει η οικογένεια τους, τις οποίες τις βιώνουν στην πράξη. Για παράδειγμα τα παιδάκια των μικρότερων τάξεων έρχονται και μας λένε ότι «δεν μπορούμε να έρθουμε στην εκδρομή γιατί δεν έχουμε χρήματα». Τα πιο μεγάλα παιδιά της έκτης τάξης όχι μόνο καταλαβαίνουν τι βιώνει η χώρα μας, αλλά κάνουν και αναφορές για ΔΝΤ ή εκστομίζουν εκφράσεις όπως «λεφτά υπάρχουν» και άλλα σχετικά».

Ένα άλλο σοβαρό πρόβλημα που παρουσιάζεται, σύμφωνα με την δασκάλα, έχει να κάνει με την πολυπολιτισμικότητα στα σχολεία. «Το ελληνόπουλο, ο γονέας του οποίου έχασε τη δουλειά του, κατηγορεί τον συμμαθητή του που είναι από άλλη χώρα, ότι του την πήρε ο δικός του γονέας. Εμείς ως εκπαιδευτικοί προσπαθούμε, παρά την απαξίωση του λειτουργήματος που ασκούμε, να κάνουμε το καθήκον μας και να είμαστε κοντά στα παιδιά, να συζητάμε μαζί τους και να τα στηρίζουμε», επισημαίνει η κ. Ανθοπούλου.

Η νηπιαγωγός Βασιλική Τσιμπούρη, έρχεται σε επαφή με ακόμα μικρότερα παιδιά, τονίζει ότι «σίγουρα τα παιδάκια σε αυτήν την ηλικία δεν αντιλαμβάνονται άμεσα πολλά πράγματα, όμως κι εμείς από τη μεριά μας προσπαθούμε να τους μάθουμε να ξεχωρίζουν τα σημαντικά και τα αναγκαία και να αποδέχονται το «όχι» ως μέρος της ζωής. Τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία μπορούν να μάθουν κάποια πράγματα τα οποία θα τους φανούν χρήσιμα, καθώς θα έχουν διαπαιδαγωγηθεί σωστά και θα έχουν τις βάσεις να υπομένουν και τα δυσάρεστα, αλλά και να μάχονται να τα αντιμετωπίζουν».

Μέγιστος είναι ο ρόλος των γονέων στην καλύτερη δυνατή αποδοχή των παιδιών της νέας οικονομικής πραγματικότητας που βιώνουν οι ελληνικές οικογένειες, όπως τόνισε και ο κ. Κούρος.

Η Ελίζα Παυλοπούλου, μητέρα της 7χρονης Τερέζας, μεταφέρει τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει την κόρη της πάνω στο θέμα της κρίσης.

«Όπως όλοι σχεδόν σήμερα έτσι και εμείς έχουμε αλλάξει τις συνήθειες μας και εκ των πραγμάτων και η μικρή στερείται από κάποια αγαθά τα οποία είχε μάθει ως δεδομένα», λέει και προσθέτει ότι «της μιλούσα και της μιλάω για την κατάσταση, της λέω ότι επειδή αυτή την εποχή η Ελλάδα δεν έχει πολλά λεφτά έτσι κι εμείς δεν έχουμε σήμερα πολλά χρήματα. Μπορώ να πω ότι έχει αρχίσει και καταλαβαίνει, καθώς ζητάει όλο και λιγότερα. Έρχεται μάλιστα σχεδόν κάθε μέρα και ρωτάει, «σήμερα μήπως έχουμε πιο πολλά λεφτά»; Ακόμα μου ζητάει αν μπορώ να της δώσω για το σχολείο λίγα περισσότερα για να δώσει σε κάποια παιδάκια που δεν έχουν καθόλου!».

Η Νατάσα και η 16χρονη κόρη της Νάνση βιώνουν μαζί την κρίση. «Η κόρη μου πλέον δεν είναι μικρό κοριτσάκι, είναι σχεδόν ένα ενήλικο άτομο και αντιλαμβάνεται πλήρως τι συμβαίνει στη χώρα μας τόσο σε θεωρητικό επίπεδο όσο και πρακτικά», λέει η κ. Νατάσα και συνεχίζει: «Όσες περικοπές έχω αναγκαστεί να κάνω τις κατανοεί πλήρως και με βοηθάει περιορίζοντας και τις δικές της απαιτήσεις. Προσπαθώ ειλικρινά να τις στερώ όσο το δυνατόν λιγότερα πράγματα και αυτό είναι κάτι που το βλέπει και το αναγνωρίζει. Μάλιστα λέει «μακάρι να μπορούσα να εργαστώ και εγώ και να συνεισέφερα στον οικονομικό προϋπολογισμό της οικογένεια»».

Η Νάνσυ από την πλευρά της σημειώνει: «Ασφαλώς και μπορώ να αντιληφθώ ότι περνάμε δύσκολη περίοδο, το βιώνω άλλωστε τόσο στο σπίτι μου όσο και στην παρέα μου. Όλες οι φίλες μου, όπως κι εγώ, έχουμε αλλάξει πολλά στην καθημερινότητα μας, βγαίνουμε λιγότερο και κοιτάμε με τα χρήματα που έχουμε στα χέρια μας να περνάμε όσο το δυνατόν περισσότερες μέρες. Μαζευόμαστε πλέον σε κάποιο σπίτι και βλέπουμε DVD τα περισσότερα Σάββατα, ενώ μέχρι πρόσφατα βγαίναμε για καφέ ή σινεμά. Τα κάνουμε αυτά και σήμερα αλλά λιγότερο συχνά γιατί απλά δεν έχουμε για περισσότερο. Ελπίζω να διορθωθούν τα πράγματα και να μην ζήσω το μέλλον μου μέσα σε τόση μιζέρια».

Πηγη:www.pekp.gr

Permanent link to this article: https://www.egdy.gr/site/%ce%b3%ce%bf%ce%bd%ce%b5%ce%af%cf%82-%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%b9%ce%bb%ce%ae%cf%83%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%af-%ce%bc%ce%b1%cf%82-%ce%b3/

Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012

Eγκύκλιος του υπουργείου παιδείας με θέμα την βία στα σχολεία

[pdf https://www.egdy.gr/site/wp-content/uploads/2012/02/Εγκύκλιος_kata_tis_vias_sto_sxoleio_02.2012.pdf]

Permanent link to this article: https://www.egdy.gr/site/%ce%b4%cf%81%ce%ac%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ac-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b2%ce%af%ce%b1%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b5%ce%af%ce%bf-%cf%84%ce%b7%ce%bd-6%ce%b7/

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις

 

Μια φωτογραφία που την είδα και με συγκλόνισε.

 

Η η φωτογραφία από μόνη της  πρέπει να μας παρακινήσει όλους μας να κάνουμε ότι μπορούμε σχετικά με την πρωτοβουλία που έχει ξεκινήσει η Ένωση γονέων

 

Δείτε σχετικό άρθρο

Permanent link to this article: https://www.egdy.gr/site/%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%cf%86%cf%89%cf%84%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%af%ce%b1-%cf%87%ce%af%ce%bb%ce%b9%ce%b5%cf%82-%ce%bb%ce%ad%ce%be%ce%b5%ce%b9%cf%82/

Δε θα δόσει τελικά κουπόνια για τα νηστικά παιδιά το Υπουργείο Παιδείας;

Αυτό κι αν είναι σοκ: Σύμφωνα με την Λιάνα Κανέλλη που εμφανίστηκε στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη, το Υπουργείο Παιδείας δεν σκοπεύει τελικά να δώσει κουπόνια για σίτιση στα παιδιά που λόγω οικονομικής κρίσης πηγαίνουν νηστικά στο σχολείο.

Σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες που δημοσιοποίησε η Λιάνα Κανέλλη, το Υπουργείο κατέληξε σε αυτήν την απόφαση με το πρόσχημα οτι το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να φροντίζει για την πνευματική τροφή του παιδιού κι όχι για την κανονική του τροφη.

Πηγή Seleo.gr

Permanent link to this article: https://www.egdy.gr/site/%ce%b4%ce%b5-%ce%b8%ce%b1-%ce%b4%cf%8c%cf%83%ce%b5%ce%b9-%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%ba%ce%bf%cf%85%cf%80%cf%8c%ce%bd%ce%b9%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b1-%ce%bd%ce%b7%cf%83%cf%84/

Συλλογή Τροφίμων σε μια Προσπάθεια Αλληλοβοήθειας των Οικογενειών

ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ                                            

ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ                        

ΔΗΜΟΥ ΔΑΦΝΗΣ-ΥΜΗΤΤΟΥ                                                    

========================                                          

ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ 120 – ΔΑΦΝΗ

www.egdy.gr, email: ds@egdy.gr

 

Προς: Διευθυντή/Διευθύντρια, Σύλλογο Διδασκόντων και Σύλλογο Γονέων των Σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δάφνης -Υμηττού

 

Αθήνα, 10 Φεβρουαρίου 2012

        

Βιώνουμε, όπως είναι γνωστό, μια οικονομική κατάσταση η οποία είναι δύσκολη για όλους μας. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις μαθητών, που οι συνθήκες διαβίωσής τους, είναι πέρα και πάνω από δύσκολες. Είναι τραγικές!

            Η Ένωση Γονέων αναζητώντας τρόπους να  βοηθήσει, κατά το δυνατόν, τα παιδιά αυτά και τις οικογένειές τους ξεκινά μια προσπάθεια σε συνεργασία με τους Διευθυντές των σχολείων, τους συλλόγους Διδασκόντων και τους συλλόγους Γονέων για την συγκέντρωση τροφίμων, διευκρινίζοντας ότι αυτή η πρωτοβουλία δεν αποτελεί μια επιπλέον κίνηση φιλανθρωπίας αλλά μια κοινωνική προσπάθεια αλληλοβοήθειας ώστε να αντιμετωπίσουμε την κρίση όλοι μαζί με όρους συλλογικότητας, αξιοπρέπειας και αυτοοργάνωσης.

         Απευθυνόμαστε στους γονείς των μαθητών που αντιμετωπίζοντας ιδιαίτερα δύσκολες οικονομικές συνθήκες, αδυνατούν να εξασφαλίσουν έστω και τα αναγκαία για την διατροφή των παιδιών τους. Σε αυτούς ακριβώς  τους γονείς θέλουμε να πούμε ότι μπορούν να απευθύνονται στους εκπροσώπους της Ένωσης Γονέων, ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε ότι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να συμπαρασταθούμε σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, τηρώντας τη διακριτικότητα και εχεμύθεια που αρμόζει στη σοβαρότητα των περιστάσεων.

         Κατά δεύτερον, παρακαλούμε και τους γονείς που μπορούν να συνδράμουν την προσπάθειά μας αυτή, να επικοινωνήσουν μαζί μας. Πρέπει να γνωρίζουν ότι κι ένα πακέτο μακαρόνια ή ρύζι εξασφαλίζει το φαγητό της ημέρας σε κάποιον που δεν έχει τη δυνατότητα να το αγοράσει.

         Η όποια ΜΙΚΡΗ  ΒΟΗΘΕΙΑ έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΞΙΑ!!!!

Τα τρόφιμα που είναι δυνατόν να συγκεντρωθούν είναι: ζυμαρικά, ρύζι, όσπρια, γάλα μακράς διάρκειας, λάδι, ντοματοχυμοί, φρουτοχυμοί, μαρμελάδες, μέλι, κονσέρβες και ότι άλλο τρόφιμο δεν χρειάζεται συντήρηση σε ψυγείο.

Αυτά τα τρόφιμα θα συγκεντρώνονται στα σχολεία από τους Συλλόγους Γονέων θα μεταφέρονται σε αποθηκευτικό χώρο νόμιμου φορέα της πόλης (που θα ορισθεί) και από εκεί θα διανέμονται σε τακτική βάση στις οικογένειες που έχουν ανάγκη με αποκλειστική ευθύνη της Ενωσης Γονέων.

Για περισσότερες πληροφορίες: τηλ. 6936179351 & 6948884018    

 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΔΑΦΝΗΣ – ΥΜΗΤΤΟΥ

 

                  Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                               Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

                    ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΟΚΑΡΗΣ                     ΣΟΦΙΑ ΑΠΕΡΓΗ

Permanent link to this article: https://www.egdy.gr/site/%cf%83%cf%85%ce%bb%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%ae-%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%af%ce%bc%cf%89%ce%bd-%cf%83%ce%b5-%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%80%ce%ac%ce%b8%ce%b5%ce%b9%ce%b1-%ce%b1%ce%bb/

Επιδαπέδια Παιχνίδια στο 1ο και 2ο Δημοτικό Υμηττού

Μια ιδέα που έγινε πραγματικότητα και έχει εμπλουτίσει δημιουργικά τα διαλείμματα των παιδιών στο 1ο και 2ο Δημοτικό του Υμηττού. Επιδαπέδια ζωγραφισμένα παιχνίδια σε κάποια διακριτικά σημεία της αυλής φτιάχτηκαν από τα παιδιά και τους δύο Συλλόγους Γονέων στο πλαίσιο του εργαστηρίου εικαστικών που πραγματοποιείται στα δυο σχολεία. Φιδάκι, κουτσό μεγάλα ζάρια και ένα διάλειμμα περισσότερο χρωματιστό και χαρούμενο.

Permanent link to this article: https://www.egdy.gr/site/%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%b4%ce%b1%cf%80%ce%ad%ce%b4%ce%b9%ce%b1-%cf%80%ce%b1%ce%b9%cf%87%ce%bd%ce%af%ce%b4%ce%b9%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%bf-1%ce%bf-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-2%ce%bf-%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%bf%cf%84/